איך בוחרים פלטפורמה דיגיטלית להשתמש בה
שיתוף
יש כל כך הרבה אופציות היום לייצר ערוצי מכירה וחשיפה למותג ברשת. מה הכי נכון לעבוד איתו ואיך בכלל בוחרים פלטפורמה מתאימה?
***
טל נברו יזמית ומובילה ברשתות המדיה החברתית. ממקימי מחלקת המדיה החברתית במשרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, והקימה את מכללת "סומו" לשיווק במדיה חברתית.
מזה 7 שנים עוסקת בהדרכות, הרצאות וייעוץ בארץ ובחו"ל בתחום השיווק באינטרנט, לבכירים, ארגונים, סטרטאפיסטים ובעלי עסקים בפלטפורמות המדיה החברתית בראיה אסטרטגית ושיווקית.
מנהלת מדיה חברתית עבור לקוחות, ליווי פעילות שוטף בפלטפורמות השונות, כתיבת תכנים, קידום אתרים ופרויקטים מיוחדים.
בשנת 2013 נבחרה לאחת מ- 50 אנשי המדיה החברתית המשפיעים ביותר בארץ, בחשיפה לעשרות אלפי עוקבים בפלטפורמות המדיה החברתית השונות ובבלוג שלה.
***
טל נברו יזמית ומובילה ברשתות המדיה החברתית. ממקימי מחלקת המדיה החברתית במשרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, והקימה את מכללת "סומו" לשיווק במדיה חברתית.
מזה 7 שנים עוסקת בהדרכות, הרצאות וייעוץ בארץ ובחו"ל בתחום השיווק באינטרנט, לבכירים, ארגונים, סטרטאפיסטים ובעלי עסקים בפלטפורמות המדיה החברתית בראיה אסטרטגית ושיווקית.
מנהלת מדיה חברתית עבור לקוחות, ליווי פעילות שוטף בפלטפורמות השונות, כתיבת תכנים, קידום אתרים ופרויקטים מיוחדים.
בשנת 2013 נבחרה לאחת מ- 50 אנשי המדיה החברתית המשפיעים ביותר בארץ, בחשיפה לעשרות אלפי עוקבים בפלטפורמות המדיה החברתית השונות ובבלוג שלה.
בחירת כרטיסים
-
סוג כרטיסכמותסה"כ מחיראפשרויות:סוג כרטיס: וובינר - איך בוחרים פלטפורמה דיגיטלית להשתמש בה - ₪0₪0
-
-
סה"כ מחיר: ₪0
שם פרטי: *
שם משפחה: *
טלפון: *
דוא"ל: *